Narzędzia do analizy w marketingu internetowym

czerwiec 2, 2021 przez

Narzędzia do analizy w marketingu internetowym

Prowadzenie marketingu online stało się wręcz obowiązkowym elementem w działalności przedsiębiorstw. Poznaj najlepsze narzędzia marketingowe online, które pozwolą ci na analizę aktywności użytkowników i dopracowanie skutecznej strategii, która przełoży się na większe zyski.

Słowa kluczowe

Jeśli chcesz wiedzieć, w jaki sposób klienci szukają w wyszukiwarce, przyda ci się Narzędzie planowania słów kluczowych. W ten sposób otrzymasz bazę słów kluczowych, których ludzie używają podczas szukania określonych informacji. Skoro wiesz, czego szukają, możesz im to zaoferować! Daj się odszukać poprzez wplatanie podanych słów do swoich postów czy artykułów.

Analiza na Twitterze

Ilu obserwujących na Twitterze ma twoja konkurencja, a ilu ty? Narzędzie Twitonomy pozwala sprawdzić, ile osób nas obserwuje, z kim najczęściej wchodzimu w interakcje i które posty cieszyły się największym zainteresowaniem. Dane prezentowane są w formie zwizualizowanej, przez co czytelnej, można je eksportować choćby do pliku Excel.

Google Trends

To narzędzie pozwala na badanie obecnych trendów odnośnie wyszukiwań konkretnego słowa czy frazy. Dzięki temu możesz w prosty sposób dowiedzieć się, co jest aktualnie na topie, jakie frazy najczęściej wpisywali użytkownicy w danym roku, jak wyglądało zainteresowanie danym tematem na konkretnym miesiącu czy dniu.

Śledź followersów

Followerwonk to narzędzie za pomocą którego jesteś w stanie zidentyfikować, kim są osoby, które cię obserwują, tweetować bezpośrednio do nich i budować relacje. Dobrze jest wiedzieć, czyje zainteresowanie budzisz.

Sem rush

Chcesz wiedzieć, ile czasu użytkownicy spędzają na twojej stronie? Jak wypadasz pod tym względem w stosunku do konkurencji? Z pomocą przychodzi SEM rush, który pozwala na analizę słów kluczowych twojej strony, a także stron konkurencji. Bada także widoczność danej witryny w sieci.

Fan Page karma

Fan Page Karma umożliwi ci analizę, które z twoich mediów społecznościowych angażuje najwięcej użytkowników, ile wyświetleń ma film i jaka jest częstotliwość publikowania. Oczywiście wskaźniki te same w sobie byłyby suche, gdyby nie możliwość porównania z konkurencją.

Statystyki na Instagramie

Statystyki na IG to piękna rzecz, w dodatku darmowa. Po założeniu konta bez problemu możesz kliknąć w statystyki i ustalić, w jakich godzinach użytkownicy zwykle są aktywni, kim są, co im się podoba. Wszystkie dane prezentowane są w czytelnej formie, zrozumiałej dla przeciętnego człowieka.

 

Podobne

Tagi