Portale społecznościowe, nie tylko dla indywidualnych osób ale również dla firm.
Portale społecznościowe, dają nam wiele możliwości.
Do największych zalet, zalicza się darmowe komunikatory, które umożliwiają międzynarodowe kontakty.
Wśród wielu, udostępnionych portali, najchętniej odwiedzanymi jest twitter oraz linkedin.
Oba portale, są całkowicie bezpłatne.
Pozwalają nam na nabycie nowych znajomości, prostą wymianę zdań, między użytkownikami oraz pozyskanie większej ilości potencjalnych klientów, dla osób prowadzących własną działalność.
Co to jest Twitter?
Portal społecznościowy, który założony został w 2006 roku, z myślą o osobach, które chcą wymieniać się krótkimi treściami z innymi użytkownikami portalu, za pośrednictwem tak zwanych tweetów.
Bardzo szybko stał się popularnym serwisem informacyjnym oraz ogłoszeniowym, który na obecną chwilę ma miliony użytkowników, a ich liczba wciąż rośnie.
Czym jest linkedin i co odróżnia go od twittera?
To portal, stworzony z myślą dla osób, które prowadzą swoje działalności i dążą do nawiązania współpracy z innymi wirami, również tymi działającymi po za granicami ich państwa.
Linkedin założony został w 2003 roku i szybko stał się popularnym portalem, odwiedzanym rzez setki, a nawet tysiące użytkowników.
Ze względu, na barierę językową, powstało wiele wersji językowych, łącznie aż 22 wersje. Możliwość przeglądania i korespondencji w języku polskim, pojawiła się jednak dopiero w 2013 roku, mimo tego nie brakowało przedstawicieli polskich firm.
Oba portale społecznościowe utwierdzają w przekonaniu, że media społecznościowe, dają nam możliwość szybkiego i skutecznego wypromowania firmy oraz nawiązania współpracy również między narodowej.
Jakie są więc zalety korzystania z obu portali?
Łatwość w nawiązaniu nowych znajomości oraz pozyskanie większej ilości klientów. Sprawdzenie popytu na daną usługę lub towar, poszerzanie swoich ofert, w oparciu o badanie rynku, możliwość pozyskania nowego świadczenia oraz wzięcia udziału w licznych szkoleniach, coachingach oraz konferencjach, nie tylko za pośrednictwem komunikatorów, ale również tych, organizowanych w Twoim mieście lub w jego pobliżu.
Aktywne uczestniczenie w internetowych konwersacjach, z pewnością ułatwi nam nawiązywanie kontaktu z ludźmi ale również przyczyni się do śledzenia bieżących informacji, dotyczących naszych zainteresowań lub brażny, w której pracujemy.
Jeśli chcesz być na bieżąco, poznawać nowe metody i techniki sprzedażowe, koniecznie zarejestruj się na którymś z wyżej wymienionych portali społecznościowych.